MASTERGAME - CLIENTS

 

"Creatief het product of dienst aanpassen en afstemmen op de klant, en het verschil maken met de concurrentie"

AANTAL DEELNEMERS:

 

minimum 4 personen

DUUR:

 

1 tot meerdere dagen

INVESTERING:

 

vanaf € 1500 per dag

MOGELIJKE LOCATIES:

 

 

Antwerpen

Brugge

Gent

Londen

Parijs

Amsterdam

DEZE MASTERGAME WORDT OOK AANGEBODEN MET

EEN AANGEPAST PROGRAMMA OP ONZE VERTROUWDE LOCATIES

 

De jacht is open. Doorheen de wirwar van straten gaan we als team op zoek naar de essentie van onze dagelijkse activiteiten.

 

De eerste opdrachten verkennen het terrein.

 

Spelenderwijs onderzoeken we ons product of dienst, en houden dit tegen het licht van de klant.

 

Opdrachten moeten worden uitgevoerd waarbij snel duidelijk wordt dat communicatie en coördinatie het er niet makkelijker op maken.

 

 We gaan creatief het product of dienst aanpassen en afstemmen op de klant, en het verschil maken met de concurrentie, wat is ons USP (unique selling proposition)?

 

Met andere woorden, wat onderscheidt ons product van vergelijkbare producten?

 

 

Meer resultaten in het spel, nieuwe afzetgebieden worden gezocht...

 

We zetten onze verkoopcyclus op papier en kijken waar we deze kunnen versterken.

 

 Nieuwe opdrachten, tijd om onze ideeën uit te testen en om  te zien of we daadwerkelijk beter en sneller kunnen scoren.

 

 Nieuwe strategieën worden uitgedacht en we kijken welke volgende opdracht het team wil aanpakken, een makkelijke of een moeilijke.

 

 

Concept:

 

 Sales competenties versterken en ontdekken, prospecteren en samenwerken, creativiteit ontwikkelen.

 

 

Uitbreidingen:

 

Modulaire vaardigheidstraining om de ervaring te toetsen aan de theorie en via rollenspellen te versterken.